Så starter sæsonens første løb snart og det er det store internationale DHI CUP i Odense (ved Fyn Arena OCC) med deltagere fra 12 lande (siger rygterne) og over 300 deltagere. Det bliver super spændende. Jeg skal køre 2 klasser i denne weekend. Det er Touringcar Super Stock med min nye Tamiya 419 og 4 WD buggy modified med min Tamiya 503.
Herunder er der 2 film fra 1. A-finale i 4 WD offroad og 1:10 Touringcar Super Stock som det så ud i 2014. optaget af Jens Otto Frederiksen:
og
A-finale Touringcar Super Stock
Kig forbi her i weekenden 9-10-11 januar 2015
Du kan følge Touringcar Super Stock her
Du kan du følge 4WD Offroad her


